środa, 30 marca 2016

~Przerwa

Przychodzę do was po wyczerpującej ilości czasu by oznajmić wam o przerwie jaką postanowiłam zrobić sobie ja jak i druga, cenna dla mnie autorka. Niski odzew bardzo zniechęcił nas do dalszej pracy, ale to nie jest główny powód. Ostatnie tygodnie są dla mnie wyjątkowo ciężkie, sprawy osobiste, dlatego też coraz mniej czasu poświęcałam pisaniu. To nie jest ostateczne pożegnanie, bo to byłoby trudne, gdybym ot tak zrezygnowała z pisania. Przecież to kocham. To tylko informacja dla osób, które czytają tego bloga, że niedługo wrócę z nowymi pomysłami, że posty będą pojawiać się regularnie, przynajmniej dwa razy w tygodniu w zależności ile zdołam napisać. Póki co w samotności nadal piszę dla was one shoty wraz z Lulu, więc myślę, że od nich zacznę was witać z powrotem.
Przerwa będzie trwała najdłużej miesiąc. Spodziewajcie się powrotu w połowie miesiąca, lub pod koniec. Dziękuję za wszystko co do tej pory od was otrzymałam i mam nadzieję, że komentarzy przybędzie wraz z powiększeniem się kolekcji opowiadań na tym blogu.
Serdecznie dziękuję Scarletti za ostatnie komentarze, że nadal tu jesteś i wspierasz nas tak bardzo. Gorący uścisk również dla Nachimban, która po raz pierwszy się odezwała, jeszcze raz wam dziękuję. Liczę na więcej z waszej strony, to wywołuje uśmiech na twarzy jak i zapał do czegoś co się szczerze kocha.
Wasza Yumi.


3 komentarze:

  1. Ojej... Szkoda, ale rozumiem! Przerwa to dobra opcja, kiedy ma się dużo spraw na głowie. Jeśli chodzi o odzew, to świetnie rozumiem - teraz większość ludzi przeszła na wattpada, rzadziej zaglądają na blogi. To dla mnie smutne, a blogspot powoli umiera, na co oczywiście nie możemy pozwolić.
    Czekam, no i - nie musisz dziękować! :3 Czekam na wasz powrót, życzę powodzenia no i weny! <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Scarlettia jak zawsze postawią na nogi. Jedyna w swoim rodzaju.♥
      Zauważyłam ostatnio, że wattpad sprawdza się lepiej. Choć podobnież czyta się wygodniej tak nie mogę stracić tego portalu..

      Usuń
  2. Przepraszam, ale zazwyczaj zapominam o zostawianiu komentarzy. Powodzenia i weny życzę~!

    OdpowiedzUsuń