środa, 23 września 2015

Liebster Award II

Kamsa za kolejne nominowanie, kkk Martis kochana :>
Nie nominuję nikogo, ale odpowiem na pytania, bo w sumie kto pyta nie błądzi nie?
Plis zróbcie na złość drugiej autorce Lulu i nominujcie ją, żeby odpowiadała!! #PilnaAkcja
XD



1. Jak zaczęła się Twoja przygoda z k-popem?

Zasadniczo odpowiadałam na to pytanie wiele razy, ale no musi być ten setny raz Xd Długa historia.. najpierw w podstawówce koleżanka mi powiedziała o SHINee (bo ona już wtedy lubiła Koreę, mangi i te rzeczy), ale kiedy posłuchałam za pierwszym razem 'Electric heart' myślę sobie 'to jakieś techno, nie lubię..' W gimnazjum wróciłam do tej piosenki, zaczęłam słuchać wszystkich albumów (wtedy najnowszy wychodził I'm your boy 2014) i ześwirowałam.. potem było EXO no i to już w ogóle.. dzień i noc o nich mówiłam..  tak więc słucham i interesuję się bardzo k-popem rok. Niby niewiele, ale jestem 'wgłębiona' w swoich ulubionych artystów. Podsumowując odpowiedź uważam, że Electric heart jest piosenką sentymentalną i ważną dla mnie, bo dzięki ogólnie muzyce azjatyckiej zmieniłam się i dość swoje życie. Oczywiście jeszcze Better i Start szajniaków. Nie chcesz wiedzieć ile razy ryczałam słuchając Better, okej ;( 

2. Kiedy i dlaczego postanowiłaś pisać?


Zaczęłam w sumie już w podstawówce, tyle, że mój język był tak ubogi, że płakać się chce (chociaż czego się można spodziewać od takiego wieku?) ogólnie zanim zaczęłam pisać tak na poważnie w sensie blog, rozpowszechnianie to zajmowałam się komiksami. Nieważne dla mnie było czy ładnie narysowane czy nie, po prostu to była forma rozrywki i zainteresowania, całkowicie mnie pochłonęło. Pamiętam, że zrobiłam takich ponad 40 tomów, ale kiedyś chcąc je na powrót przeczytać tak na rozpamiętywanie młodszych lat to się zgubiły, albo przypadkiem zostały wyrzucone przez mamę, kiedy sprzątała, także.. smutno bardzo. Powiedzmy, że w gimnazjum zaczęłam się zajmować pisaniem tak na poważnie.


3. Kto jest Twoim ulti? 


 Jongin. Od początku, wciąż i zawsze. To mój wzór do naśladowania - wytrwały w swojej pracy mimo gorszych chwil, zmęczenia czy chorób Kim Jongin nadal jest wspaniały i niezwykle przystojny. Dzięki niemu, jego głosowi i tańcu, tego, że jest moim ub od zawsze, mam chęć do mierzenia się z własnymi wyzwaniami w życiu. Tak szczerze szkoda mi tylko, że musi iść do wojska. Dziwne, że Chińczycy nie mają takiego obowiązku. (tak, tak wyobrażenie Luhana lub Tao w wojsku xD).. Ah i jeszcze Sulli, tak mocno ją biasuję.


4. Czego słuchałaś przed k-popem? Wciąż słuchasz tego na co dzień?

 Takich zespołów, które dla większość ludzi bywa badziewiem. 1D, 5SOS, The Vamps, Little Mix ogólnie jeszcze Ellie Goulding i inne takie. Zdarza się sporadycznie raczej nie wracam, ewentualnie jak wyjdzie jakiś aktualny, nowy utwór, który mi się spodoba.


5. Wymień proszę kilka Twoich ulubionych dram.


 Aw.. City Hunter, To the beautiful you, The Heirs, Second love (<3), Mimi, film o japońskiej nazwie, ale nie pamiętam wiem tylko, że Tori Matsuzaka (<3!) oraz aktualnie drama, która podbiła moje serce tematyką Hello monster.


6. Czy zastanawiałaś się kiedyś, jak wyglądałoby Twoje życie bez k-popu?

 
Niby nie, ale raczej nie byłoby kolorowo powiedzmy sobie szczerze, gdyby k-pop nie istniał to by było straszne. Naprawdę jestem szczęśliwa ze świadomością, że mogę tego posłuchać na co dzień.


7. Masz w życiu jakiś autorytet?


 
Moją mamę.


8. Kto jest Twoim ulubionym pisarzem?


 
Lisa Lee. Uwielbiam to jak pisze, opisuje uczucia, typowe tradycje azjatyckie. Polecam wam wszystkim 'Miłość Peonii' !


9. Czy potrafiłabyś opisać siebie w trzech słowach? Jeśli tak, jakich?

 
Uh.. jest wiele takich określeń.. Humorzasta, melancholijna, szybko wpadam w gniew.


10. Gdyby miało nie być jutra, jak wykorzystałabyś swój ostatni dzień?

 
Dlaczego mam ochotę powiedzieć, że to by po mnie spłynęło mimo, że boję się śmierci jak cholera? xd zadzwoniłabym pewnie do najważniejszych osób albo spotkała się z nimi. Preferuję bardziej drugą opcję.


11. Jak minął Ci dzień? 

 Bardzo męcząco. Wczoraj wymęczyłam się siedzeniem kilku godzin i słuchaniu o sprawach handlowych, sklep, bhp, ochrona i te inne. Dziś może było lżej, ale no w każdym razie cieszę się jak debil, kiedy już wracam do domu. Brakuje mi szkoły trochę.


3 komentarze:

  1. Wow...już druga nominacja *^*
    Gratuluje dziewczyny ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. B) Przeczytałam twoje odpowiedzi..

    Jak to na złość ;_;?

    OdpowiedzUsuń
  3. *krztusi się wodą i umiera po zobaczeniu gifa*


    ...
    Dobra, żyję.
    Zadziwiające jest to, jak wielu osobom za pierwszym razem kpop nie przypadł do gustu! A później większość z nich i tak ma na czole plakietkę k-poper xD Sama pamiętam, jak śmiałam się z Hello czy Fantastic Baby, a tu... już nie jest mi do śmiechu :D *kiwa głową w zamyśleniu* gdyby kpop nie istniał, życie byłoby tak cholernie nudne!
    Tak szybko odpowiedziałaś na pytania, że aż się uśmiechnęłam! ♥ Ach, tylko ja jak zwykle ze wszystkim tak zwlekam ;;
    Pozdrawiam, xx

    OdpowiedzUsuń